Februari - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Vanessa Donk - WaarBenJij.nu Februari - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Vanessa Donk - WaarBenJij.nu

Februari

Door: Vanessa

Blijf op de hoogte en volg Vanessa

02 Februari 2008 | Verenigde Staten, Chicago

En nu zijn mn ouders en kel alweer terug in Nederland!

Was echt een onwijs leuke verassing, komen we thuis na het werk en zitten ze met zn allen op de bank!! Kel was hier natuurlijk al een paar keer geweest maar voor mn ouders was het allemaal nieuw, dus hebben ze echt alles laten zien!!

Koffie gedronken op de 96e verdieping van het Hancock gebouw, bus tour (van 3,5 uur!!!), suburbs...En natuurlijk ook onwijs lekker uit eten geweest (en cheesecake voor mn verjaardag!) en veel geshopt...

Gister met zn allen naar het vliegveld (Tony vertrok ook meteen naar Vegas voor zn vrijgezellenfeestje) en alle vluchten zijn gelukkig ook op tijd vertrokken (heeft nl echt onwijs gesneeuwd de afgelopen dagen!!).

s'Avonds met de meiden waarvan de mannen in Vegas zitten lekker uit eten geweest en naar Martini Park geweest, was erg gezellig!! Vandaag mocht ik alweer om 7u beginnen...ai

Tot snel!!

• 03 Februari 2008 - 18:23

Pa En Ma:

Inderdaad we hebben het hartstikke naar ons zin gehad en een week is wat aan de korte kant maar ja je ziet ons in mei weer terug. Zij al vast aan het sparen.
    Bedankt voor de leuke tijd ie wij in Chicago gehad hebben.