18 Mei!! - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Vanessa Donk - WaarBenJij.nu 18 Mei!! - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Vanessa Donk - WaarBenJij.nu

18 Mei!!

Door: Vanessa

Blijf op de hoogte en volg Vanessa

01 Juni 2008 | Verenigde Staten, Chicago

En dan is het ineesn 18 mei...tijd vliegt! s'Ochtends samen met Kel en mam ons haar laten doen, daarna hebben zij zich omgekleed en werden we met de knal gele school bus opgehaald ;-)

Met de rest van de meiden en paps door naar het Danada House waar ze alles op aan het zetten waren. Snel naar boven voor de mannen eraan kwamen, en daarna met alle meiden foto's gemaakt.

Om 16.00 begon de ceremony en het vloog voorbij! Daarna foto's gemaakt met de rest van de bridal party (helaas ons eigen cocktail uurtje moeten missen!), en op naar het diner. Speech by allebei de vaders, en daarna Tony's broer Jay en Kelly (geweldige speech kel!).

En toen begon de band...was echt een super avond en ben zo blij dat zoveel vrienden en familie uit NL er bij konden zijn!!

Om 23.15 werd de hele groep weer opgehaald en terug gebracht naar de appartementen...

Maandag ee beetje bijgekomen, gedag gezegd en koffers gepakt, want dinsdag ochtend vertrokken we da eindelijk naar Hawaii!!