Bridal Shower - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Vanessa Donk - WaarBenJij.nu Bridal Shower - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Vanessa Donk - WaarBenJij.nu

Bridal Shower

Door: Vanessa

Blijf op de hoogte en volg Vanessa

17 Maart 2008 | Verenigde Staten, Chicago

Afgelopen zaterdag was het zover...onze bridal shower!!

Tony's moeder en zus hebben alles geregeld, van de uitnodigingen tot de favors dus op de dag zelf waren we er wat eerder zodat we konden helpen met opzetten! Een gigantische taart opgehaald en alle favors op de tafels geplaatst.

Rond 11 uur begonnen mensen te arriveren en het was echt super gezellig! Eerst lekker gegeten en mimosa's gedronken, daarna was het tijd om de cadeaus open te maken...duurde bijna anderhald uur voordat we alles open hadde gemaakt!! Hebben echt onwijs veel gekregen en was echt heel erg gezellig.

Sommige showers hebben afschuwelijke bridal games, gelukkig haat Kim (tony's zus) deze spelletjes net zoveel als ik, dus hebben het gelaten bij eten en cadeaus uitpakken...prima combinatie!!

Liefs,

Vanessa

• 17 Maart 2008 - 15:52

Amber:

Wat zie je er goed uit op de foto's!!
    Fijn dat je een leuke dag hebt gehad,
    we gaan elkaar nu heel snel zien!!
    Dikke kus

• 17 Maart 2008 - 17:54

Pa En Ma:

De dag is dus goed verlopen. Leuke foto´s. Kunnen jullie er thuis nog wel in. Tot snel.

• 18 Maart 2008 - 21:30

Simone:

Heerlijk al die aandacht en cadeaus alleen daarom zou je al gaan trouwen.
    Tot snel dikke kus

• 19 Maart 2008 - 08:39

Karen:

Geen spelletjes? Maar waarom nou niet... Niets leuker dan een appel uit een ton vissen zodat je haar nat is en je make-up doolopen. Dit was ook je kans om koekhappen populair te maken in de USA!

• 21 Maart 2008 - 12:54

Kelly:

nou karen,
    wij gaan dat wel even laten zien daar, op vanes der bachelorette party
    kom maar op, koekhappen en appels uit een ton

• 21 Maart 2008 - 17:08

Sep & Astrid:

geweldig dat er zoveel aandacht voor jullie huwelijk is. Bridal shower, klinkt goed maar als Nederlander snap ik er natuurlijk niets van. Dus veel meer foto's!!! lijkt het net of we er toch een beetje bij kunnen zijn.
    Geniet er maar met volle teugen van het is jullie gegund.

• 17 April 2008 - 08:00

Kelly:

hahahahhaahha
    have fun op de woonboulevard!