Nederlanders in Chicago!! - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Vanessa Donk - WaarBenJij.nu Nederlanders in Chicago!! - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Vanessa Donk - WaarBenJij.nu

Nederlanders in Chicago!!

Door: Vanessa

Blijf op de hoogte en volg Vanessa

01 Juni 2008 | Verenigde Staten, Chicago

En toen waren ze er...de Nederlanders in Chicago! De eerste avond super gezellig op het dak terras gegeten en gedronken (binnen niet buiten, regende een beetje...). Volgende dag s'ochtends een wandeltochtje downtown Chicago en uiteindelijk bij de bar op de 96e verdieping van het Hancock building terecht gekomen. s'Avonds met z'n allen naar een Cubs Game! Eerst even op een terrasje gehangen, daarna met zo'n 25 man naar de baseball wedstrijd, lachen! En natuurlijk met zn allen "take me out to the ballgame" gezongen in de 7e inning (7e toch Miep?!).

Donderdag eerst Simoon opgehaald van o'Hare en daarna met zn allen naar Wheaton waar de rehearsal was. Vervolgens met z'n allen naar het huis van Tony's ouders voor pizza en meer lekkers!

Vrijdag avond met de meiden op stap, eerst bij ons thuis cadeautjes en heeeel veel lekkers open gemaakt (thanks meiden!!), daarna nog wat gedronken en in m'n mooie NL jurk op naar restaurant Carnivale. Daarkwam Moos ook naartoe en vandaaruit met zn allen naar Bar Louie (sorry voor het drama dames!). Lang verhaal allemaal, maar uiteindelijk op de bar in Coyote Ugly belandt ;-)

Zaerdag met moeders manicure en pedicure gedaan, en s'avonds kwamen kel en moeders bij mij slapen (Tony sliep bij zijn ouders).

En toen was het alweer zondag, 18 mei...

• 02 Juni 2008 - 07:28

Frans V Marion:

Ziet er leuk uit Vanessa jullie zullen vast veel lol gehad hebben. Zaterdagavond heb ik jouw ouders nog gesproken en heb alle foto's gezien Super !!!
    Groetjes en tot de volgende keer.

• 02 Juni 2008 - 19:43

Pa En Ma:

Wij hebben ook een hele leuke tijd gehad. Zondag 15 juni kom het hele spul incl. 50+ bij ons thuis om de foto's uit te wisselen. Eeb nooie collectie zal daarna ook nog wel richting Chicago komne.

• 03 Juni 2008 - 00:41

Sep:

Allereerst natuurlijk gefeliciteerd met jullie huwelijk. Geniet er maar elke dag van!!. Al wat foto's van je pa en ma gezien en ik ben benieuwd wanneer ik de rest kan bewonderen.